דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שקיות נייר עבור עתיד טוב יותר לכדור הארץ ולנו 

מאת    [ 28/10/2011 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 2277 פעמים ]

האדם אינם זוכר אחר כוכבות הסדרה המיתולוגית סקס והעיר הגדולה יוצאות בכל אי פעם מחנות כלבו נחשבת, כשבידיהן שקיות נייר ממותגות ונחשקות לא פחות. כולנו רצינו שגם על גבי ידינו תהיה תלויה בעיקר שקית נייר כזאת או לחילופין שונה כדי שרובם המכריע יתריעו מה רכשנו בעידן האחרון. מעמדן הרם של שקיות דף הנייר אינם מאז ומעולם היה כך, אלא שכיום גם הולכות ונעשות פופולאריות יותר ויותר בזכות הטרנד הבינלאומי עבור שמירת כדור הארץ מנזקים בלתי הפיכים.

ולנזקים שכאלה גורמות האלופות של מחלקת השקיות בעשורים האחרונים – שקיות הניילון והפלסטיק. לאורך שנים הלכו ונערמו ברחבי הגלובוס טונות של החומר הבלתי מתכלה הזה, עד שארגונים ירוקים התחילו להסב את אותה תשומת לב היצרנים לבעיה. בימים אלה מתגברת הקריאה להפסקת השימוש בהן. במקומן נמצאות שקיות נייר בכל הגדלים, מכל המינים, בגוונים ססגוניים ועיצובים שונים.

שקיות נייר – יתרונות לא רק
האם מוצאים לנכון שקיות נייר תורמים לאיכות הסביבה 2 פעמים – פעם בין בכך שמקטינים את ייצור הפלסטיק ההרסני ופעם חדשה כשמשתמשים בחומר ממוחזר, גליון הנייר, ומקטינים את אותה כריתת היערות בכדור הארץ, כיוון שנייר, כידוע, עשוי מסוג עץ. אל מעבר לכך, שתי בונוסים ברורים תקבל כל חברה שתעדיף שקיות נייר, הינה אף תיתפס בדעת הקהל כירוקה וגם תקבל אביזר בעל מראה בעל רמה יותר מכך. והכי חשוב, כנהוג בעידן הנ"ל, היא האמת האפשרות לנצל את אותה שקיות הנייר לפרסום. שקיות נייר הופכות בן רגע למשטחי יח"צנות יחד עם הדפסים ססגוניים או לחילופין מדבקות עם לוגו נקי בכל האיזורים ומעודכן שייחרט בזיכרונו של כל אחד.

שקיות נייר הן פשוטות לעיצוב ונעימות להשתמשות ואת מוצר הטיפוח אפשר, כאמור, לטלפן אל ובכל גודל שהוא משקיות זעירות לצורכי מתנות זעירות, כגון שוקולד איכותי או לחילופין ציוד מאוד יקר, וגם לשקיות נייר גדולות יותר מכך המיועדות לקופסאות נעליים או פריטי לבוש גדולים ולא מעט אנשים. הדזיין כשיר להיות לרוחב או בזמן ואם בכל סוג בר ביצוע, כולל גוון חום "של אי פעם" וטקסטורה – מבריקה או לחילופין מט, חלקה או מחוספסת. אף מבחינת הידיות ניתן לגוון תוך שימוש הדפסים שונים כמו למשל חבל, בד נייר, עור, פלסטיק- שלא קיים ספק שהם כבר הרבה יותר מכך ידידותיים ונוחים מ ידיות הניילון שנקרעות בקלות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב